WIL-LEM Administraties

- Administraties en Trainingen - - Werkwijze - - Diensten - - Over Marthe - - Referenties - - Contact - - Links - - Disclaimer -

VRAGEN? BEL 06 23 35 05 16 OF MAIL INFO@WILLEMADMINISTRATIES.NL.

Veelgestelde vragen

Ik zou graag eerst een vrijblijvend gesprek willen hebben. Is dat ook mogelijk?

  • Ja, wij adviseren je ook zeker eerst een afspraak te maken voor een gesprek. Dit is de eerste keer natuurlijk geheel gratis en vrijblijvend. WIL-LEM Administraties heeft geen eigen kantoor en zal dan ook bij je langs komen of een afspraakplek voorstellen die voor beide partijen aanvaardbaar is. 

Mijn bedrijf is gevestigd in Friesland. Kan ik hier dan ook terecht voor mijn administratie?

  • Nee, wij adviseren je dan een administratiekantoor bij je in de regio te zoeken. Het werkgebied van WIL-LEM Administraties is Rotterdam en directe omgeving.

Is het ook mogelijk mijn administratie te laten verwerken tegen een uurtarief?

  • Ja, dat is mogelijk. Dit heeft zeker de voorkeur als je maar tijdelijk boekhoudkundige ondersteuning nodig hebt. Bijvoorbeeld bij de aanvraag of het stop zetten van toeslagen. Of indien je zelf je administratie hebt verwerkt maar aan het eind van het boekjaar ondersteuning nodig hebt voor het opstellen van je jaarcijfers en de aangifte inkomstenbelasting. Neem gerust contact op om te informeren naar de mogelijkheden.

Hoe lever ik mijn administratie aan?

  • Indien je over een scanapparaat beschikt, dan kun je alle administratie e-mailen naar info@willemadministraties.nl. Een scanapparaat varieert zeer in prijs maar met bijvoorbeeld een canon mx395 all in one printer scan je al 40 pagina´s naar een pdf-document. Deze is dus prima voor een kleine zelfstandige en deze zijn er al voor rond de € 50,-.
  • Wij kunnen jouw administratie ophalen. Er wordt dan een kilometervergoeding van € 0,19/km in rekening gebracht.
  • Je kunt alle stukken opsturen. Doe dit dan wel aangetekend. Tip: bewaar het bonnetje want dit zijn zakelijke kosten!

Ik wil iemand in dienst gaan nemen. Kan WIL-LEM Administraties mij hierbij helpen?

  • Ja, wij werken nauw samen met een Accountants- en Belastingadvieskantoor in Rotterdam dat in personeelsbeleid en salarisadministratie gespecialiseerd is. Zij verzorgen de werkzaamheden. Informeer geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden via e-mail info@willemadministraties.nl of telefoon 0623350516.

Kan ik hier ook terecht voor hulp met de aanvraag van toeslagen?

  • Ja, wij kunnen zorgdragen voor de aanvraag/het wijzigen/het stopzetten van zorg-, huur-, en kinderopvangtoeslag en het kindgebonden budget.

Ik zou graag nog wat meer uit handen willen geven zoals facturering en debiteurenbeheer. Is dit ook mogelijk?

  • Ja, WIL-LEM Administraties maakt gebruik van een zeer gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma waarbij wij voor diverse bedrijven de facturen op kunnen maken. 
  • Debiteurenbeheer is alleen mogelijk als je maandelijks de administratie laat verwerken omdat wij moeten kunnen zien wat er binnen komt en hoe snel een klant betaalt. Alleen zo kunnen wij er bovenop zitten. Wij raden je sowieso aan duidelijke afspraken te maken met klanten. Leg deze afspraken ook schriftelijk vast. 

 

 




Cookies helpen ons onze services te leveren. Door onze services te gebruiken, geeft u aan akkoord te gaan met ons gebruik van cookies. OK